Friday, March 18, 2011

人和人一旦过于接近,就会撒娇。于是,在自己没察觉的情况下伤害到对方。但这因为是离自己最近的人,才更应该好好珍惜吧。

3 comments:

  1. sweetheart....let me appreciate u,ok?lol...n hor...dunno u gt read the comment i replied or nt...nt cz of u then i bad mood o...dun worry ya!u always r my best frned and aso sweetheart...sorry o if anything hurt u...forgive me,ok?lol

    ReplyDelete
  2. u didt do anything hurt me...i feel i am the one who hurt u the most. dont know y i really got tis feel...我觉得自己没做到朋友应该做的本份~~所以我开始害怕面对很多事情~~我一直告诉自己那是你做的选择~~我应该支持~~不过又觉得身为朋友~~就是不想看到你受伤害~~我真的很不喜欢看到朋友受伤害自己却无能为力~~所以我开始逃避~~胆小吧我。。。我也那么觉得。。。呵呵。。你心情不好~~我不知道~~你痛苦时~~我也不知道~~所以我这种朋友不值被人珍惜~~真的~~~

    ReplyDelete
  3. aiyo...dun say lk tis....jz i dun lk tel ppl bout my feelings....nt ur fault o....sometimes ppl need to be hurt jz will grow up de....so do i...im growing up now!=)

    ReplyDelete